מדיניות ביטול עסקה הינה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, 1981 – התשנ"א. ככלל, צרכן רשאי לבטל עסקה (שאינו נמנה בחריגים כמפורט להלן) מיום עשיית העסקה ועד ארבע עשר ימים מיום קבלת הנכס או מיום קבלת מסמך הכולל את פרטי העסקה (ואם הוא אזרח ותיק, עולה חדש או אדם עם מוגבלות וההתקשרות בעסקה כללה שיחה בין העוסק לצרכן) תוך 4 חודשים מיום קבלת הנכס או מיום קבלת המסמך הכולל את פרטי העסקה, המוקדם מבניהם. ככל שהביטול שלא עקב פגם, אי התאמה או אי אספקה במועד, אנו רשאים לגבות 5% או 100 ₪ דמי ביטול הנמוך מבניהם. לא ניתן לבטל עסקה של טובין פסידים (לרבות פירות חתוכים ופרחים) או טובין שיוצרו במיוחד עבור הצרכן.
על אף האמור, צרכן רשאי לבטל את הזמנתו תוך שעה ממועד בו שלח את הזמנתו לחברה, ואם המשלוח תואם ליום שאינו היום בו בוצעה ההזמנה, עד 5 שעות לפני מועד ההספקה המבוקש. ההודעה על ביטול תימסר למרכז הטלפוני של החברה באמצעות:
טלפון של המוקד ההזמנות הארצי טל 035619596 (בזמן שעות פעילות המרכז שהן ימים א’-ה’ 8:00-18:00 יום ו’ וערבי חג 8:00-13:00)
או בכתב לוואטסאפ 035619596 או דוא"ל [email protected]
פגם במוצר – אנו מספקים מוצרים באיכות גבוהה ביתוק. על אף האמור ככל שנפל פגם במוצר, קיים אי התאמה או שהמוצר לא סופק במועד שנקבע רשאי הצרכן לבטל את העסקה או לקבל מגש חלופי ולא ייגבו דמי ביטול. הצרכן יודיע על פגם של מוצר שסופק באופן מיידי ולא יאוחר מ-3 שעות ממועד האספקה.