“האתר”- הינו: אתר החברה www.kesemhapri.co.il
“החברה” – הינה: סלסלת פירות ישראל,
בבעלות רון ברגר. מס עוסק מורשה: 309046837
“רוכש” – הינו: כל אדם אשר עומד בתנאי התקנון ונכנס לאתר החברה על מנת להזמין או לקבל מידע.
“מוצר”/”הזמנה” – הינה: פריט באתר שברצון הרוכש לקנות.
“המקבל” – הינו: מקבל ההזמנה שבוצעה על ידי הרוכש.
כללי
- אתר החברה הינו אתר ו חנות וירטואלית ברשת האינטרנט.
האתר מציע מידע ומכירת מוצרים ללקוחתיו.
(סלסלות ומגשי פרי , פירות יבשים, זרי שוקולד,מתנות לידה, פרחים ועוד). - כל הרוכש שירותים ו/או מתעתד לרכוש ו/או לקבל מידע באמצעות האתר ו/או מי שגולש באתר מצהיר ומתחייב כי קרא את התקנון ומסכים להוראותיו.
- האתר נועד לביצוע הזמנות, קבלת שירותים וכן לקבלת מידע אודות החברה ומוצריה בלבד. כל שימוש אחר באתר החברה או חלק ממנו יהווה הפרה חמורה של הסכם זה.
- רשאים להגיש הצעות לרכישת מוצרים כל אדם מעל גיל 18.
או אדם אשר ברשותו כרטיס אשראי ישראלי על שמו
או בעל הרשאה מפורשת מבעל כרטיס האשראי לשימוש באתר.
תנאי שימוש באתר
- הזמנת הרוכש תתקבל במידה והתמלאו כל התנאים להלן:
- ניתן אישור לביצוע העסקה מחברת האשראי של הרוכש.
- המוצר המבוקש נמצא במלאי.
- המען בו יש לספק את השירות נמצא במפת החלוקה של החברה או לחילופין התקבל אישור טלפוני או בכתב.
- נתקבל אישור החברה לביצוע ההזמנה באופן טלפוני או כתוב.( לא כולל אישור קבלת הזמנה אשר נשלח באופן אוטומטי למייל כאשר מזמינים מוצר דרך האתר, אישור זה נועד לבשר על כך שהחברה קיבלה את הבקשה להזמנת הרוכש).
מדיניות הזמנות
- הזמנות באתר יתקבלו בקניה מעל 140 ש”ח בלבד.
- לא ניתן להזמין מוצרים משלימים בלבד.(אריזות שוקולד בודדות , בקבוקי יין וכו…)
- התמונות המצולמות באתר הינם לצורך המחשה בלבד.
התמונות מציגות את גודל הסלסלה כפי שהיא.
סוגי הפירות עשויים להשתנות בהתאם לעונה,החברה אינה מתחייבת לפרי מסויים כזה או אחר. - החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות מחירים בהתאם לשיקול דעתה. (הזמנות שבוצעו אך טרם סופקו יחוייבו בהתאם למחיר במועד ההזמנה)
- כל המבצעים וההנחות כפופות לשיקול דעת החברה, למלאי ולתקנון החברה.
החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות או להוריד מבצעים והנחות בהתאם לשיקול דעתה. - במקרה שבוצעה הזמנה לרכישת מוצרים המוצגים באתר והתברר כי מי מהמוצרים אזל, תספק החברה לרוכש מוצר דומה למוצר שהוזמן על ידו, ככל הניתן בצבעים ו/או בסוג של מוצרים שהוזמן בהזמנה המקורית.
- ובמקרה שאזל כל מוצר אחר המוצג באתר תשלח לרוכש הודעה מתאימה באמצעות הדואר האלקטרוני או באמצעות הטלפון. החברה שומרת לעצמה את הזכות להגיש הצעה לרכישת מוצר חלופי בעל אופי ומחיר דומים. אם ייאות לכך הרוכש, יעודכנו פרטי הזמנתו בהתאם. אם לאו, תימחק הזמנתו, וכרטיס האשראי שלו לא יחויב.
- המשלוח יגיע ליעד המבוקש באותו היום במידה וההזמנה התקבלה בימים א-ה עד השעה 14:00 ובימי ו עד השעה 12:00 ואושרה טלפונית או בכתב. למעט ערבי חג אשר בהם לא ניתן להתחייב על שעות ספציפיות להגעת המשלוח. 12:00. למעט ערבי חג, בהם לא ניתן יהיה להתחייב לשעת הגעה. בימים אלו תסופק ההזמנה במהלך היום.
- שעות משלוחים ימים א-ה : 8:00 – 22:0
שעות משלוחים ימי ו : עד כניסת השבת
שעות משלוחים ערבי חג: 7:00 – 21:00
פרטי הרוכש ובאטחת האתר
- בעת ביצוע הזמנה לרכישת שירותים באמצעות האתר יידרש הרוכש להזין במערכת פרטים אישיים, פרטי ההזמנה, פרטי כרטיס האשראי ופרטי מקבל ההזמנה.
בעלי האתר ו/או מי מפעיליו ו/או מי ממנהליו ו/או מי מטעמם אינם אחראים לטעות הנעשית על ידי הרוכש בעת הקלדת הפרטים.
הנ”ל לא יהיו אחראים במישרין או בעקיפין באחריות כלשהי למקרה שבו פרטי הרכישה לא ייקלטו. במערכת ו/או לכל בעיה טכנית ו/או אחרת המונעת ביצוע פעולות באתר.( על אחריות הרוכש לוודא שהזמנתו התקבלה במערכת). - פרטי הפעולה באתר, לרבות פרטי ההצעה ופרטי הרוכש, יועברו באמצעות פרוטוקול אבטחה מוצפן (SSL), המקובל בסחר אלקטרוני, למחשב עיבוד הנתונים של החברה. פרטים אלו לא יועברו על ידי החברה ומפעילי האתר לגורמים חיצוניים, למעט לחברת כרטיסי האשראי ולספקים, וזאת רק על מנת להשלים את פעולות הרכישה שבוצעה על ידי הרוכש. החברה משאירה לעצמה את הזכות להשתמש בפרטים, שימסור הרוכש לצורך ניתוח מידע סטטיסטי ומסירתו לגורמים אחרים. במקרה זה, הנתונים לא יתייחסו אישית למבצע הפעולה ולא יזהו אותו.
- החברה תהא רשאית לשלוח למבצעי הפעולות דואר אלקטרוני ולפנות אליהם בכתב או בעל פה בכל מידע בדבר מבצעים של החברה, חידושים באתר פרסומות מגופים מסחריים נבחרים וכיו”ב, אלא אם יודיע הרוכש בכתב כי אינו מעוניין בכך.
תשלום בגין השירותים
- כל המחירים המוצגים באתר כוללים מע”מ, אלא אם כן צוין אחרת במפורש. התמורה בגין השירותים תגבה באמצעות כרטיס האשראי אשר פרטיו הוקלדו בהצעה לפני או בסמוך לשיגור המוצרים לכתובת אשר צויינה בהצעה. אם על פי מדיניות החברה יתאפשר תשלום התמורה בתשלומים, יתבצע חיוב בהתאם (בכפוף לאישור חברת האשראי).
- סך התמורה בו ייחויב הרוכש מופיע ב”סל קניות” או “במסך פרטי העסקה” סכום זה כולל את כל הפריטים המופיעים ב”עגלה” לרבות הוצאות משלוח.(במידה וסומנה על ידי הרוכש עיר לא נכונה למשלוח יחוייב הכרטיס לפי טבלת “מחירון משלוחים” על פי העיר אליה יועד המשלוח).
ביטול פעולות על ידי הרוכש
- כל רוכש אשר הגיש הצעה לרכישת סלסלות פרי,מגשי פירות , זרי פירות , סושי פירות , סידורי פירות יבשים וכו(מוצרים “פסידים” מן הטבע). ואשר מעוניין לבטל את הצעתו יודיע על כך בכתב תוך שעה ממועד בו שלח את הזמנתו לחברה או עד 5 שעות לפני מועד ההספקה(במידה והמשלוח תואם ליום אחר). שעות פעילות מרכז ההזמנות (ימים א’-ה’ 8:00-18:00 יום ו’ וערבי חג 8:00-13:00). ההודעה על ביטול תימסר למרכז הטלפוני של החברה באמצעות טלפון של המוקד ההזמנות הארצי ותשלח במקביל בכתב (פקס או וטסאפ או באמצעות דוא”ל). ביטול הפעולה יתאפשר כל זמן שטרם שוגרו או הוכנו המוצרים על ידי החברה ו/או מי מטעמה. ביטול רכישה של כל מוצר אחר (שאינו מתכלה) יעשה בתוך 14 ימים מיום קבלת המוצר בכתובת המצויינת בהצעה, ובלבד שניתנה הודעה כאמור לעיל, ולא נעשה שימוש במוצר והוא נתון באריזתו המקורית כפי שנמסרה לידי הרוכש.
- במידה וביטול ההזמנה בוצע פחות מ-5 שעות לפני מועד המסירה במוצרים מתכלים יזוכה הרוכש ב- עד 50% ממחיר המוצר.
- בעסקת מכר מרחוק שנערכה עם צרכן שהוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש, רשאי הצרכן לבטל את העסקה בתוך ארבעה חודשים מיום עשייתה, מיום קבלת המוצר, או מסמך הגילוי לפי המאוחר ביניהם, ובלבד שההתקשרות בעסקה כללה שיחה בין העוסק לצרכן, ובכלל זה שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית.
- לא ניתן לבטל עיסקה של מוצר מתכלה שיוצר במיוחד עבור הצרכן לאחר פתיחת האריזה מהקורית
- במידה והייתה טעות בכתובת המקבל על ידי הרוכש והשליח כבר הגיע ליעד-
- במידה והכתובת החלופית הינה באותה עיר כמו הכתובת השגויה או לחילופין עד 20 ק”מ אווירי, תגבה החברה דמי משלוח נוספים כפי שמופיע בטבלת “מחירון משלוחים”.
- במידה והכתובת החלופית הינה בעיר אחרת מהכתובת השגויה ובמרחק של מעל 20 ק”מ אווירי שומרת החברה את הזכות להחזיר את המשלוח לחנות החברה (בכתובת דב הוז 43 חולון) לצורך איסוף עצמי של החבילה או הוצעת המשלוח בקו חלוקה אחר. אם מדובר בהזמנה שמורכבת ממוצרים טבעיים (פירות וכו)לאחר 3 שעות מרגע הגעת השליח לכתובת השגויה, החברה מסירה את אחריותה לטריות המוצר . וכן תגבה עלות משלוח נוספת לפי”מחירון משלוחים” במידת הצורך.
- תלונות על מוצרים מתכלים מתקבלות עד 48 שעות מרגע קבלת ההזמנה.
- לביטולים ושינויים ניתן ליצור איתנו קשר בטלפון או וטסאפ במספר: 035619596
ובמייל: [email protected]
אחריות
- החברה שואפת שכל המוצרים המוצעים על ידה באתר יהיו באיכות גבוהה וראויים לשימוש. דגש רב מושם על איכותם הגבוהה של הפירות.
- החברה מתחייבת כי סידורי הפירות יהיו מאיכות טובה וטריים. במידה ומי מהמוצרים הנזכרים לעיל אינו טרי , זכאי הרוכש לפנות אל החברה בכתב. מוסכם על הצדדים, כי החברה תבדוק את התלונה ותהא רשאית להחליף את המוצר הפגום או לזכות את הרוכש בסך התמורה ששולמה בגין אותו מוצר על פי שיקול דעתה הבלעדי ולפי התקנון כפי שמופיע בסעיף הבא.
**במקרה של תלונה על טעימות או טריות במוצרים מתכלים החברה תהיה רשאית לזכות את הרוכש על מחיר המוצר(לא כולל את דמי המשלוח) או לחילופין לשלוח מוצר חדש ולקבל בחזרה את המוצר הפגום, בהתאם לשיקול דעתה של החברה. כל זאת במידה והתלונה הגיע לא יאוחר מ-3 שעות לאחר הגעת המשלוח למקבל.
במידה והגיע לחברה תלונה לגבי טריות ו/או טעימות של מוצרים מתכלים בכתב לאחר יותר מ- 3 שעות לאחר הגעת ההזמנה למקבל ועד לסיום יום העסקים הבא ובמידה והחברה תמצא לנכון, ינתן זיכוי כספי לרכישה הבאה בלבד עד לגובה של 50% ממחיר המוצר(לא כולל דמי המשלוח) בהתאם לשיקול דעת החברה. - האחריות הבלעדית לכל המוצרים שאינם פירות, פירות יבשים ומוצרים נוספים מן הטבע ו/או מתכלים ולגבי כל מידע או מצג שנעשה באתר בכל הנוגע למהות המוצרים, לרבות שמות היצרנים, טיב המוצרים, תכונות המוצרים, תמונות המוצרים וכיוצ”ב, חלה על היצרנים ו/או היבואנים ו/או המשווקים המורשים של המוצרים, על-פי החוקים והתקנות להגנת הצרכן ובהתאם לתנאי תעודות האחריות והשירות הצמודות לכל מוצר/שירות, אם צורפו.
- התמונות באתר מיועדות להמחשה בלבד. יודגש, כי לאור העובדה כי התמונות מוצגות על גבי צג המחשב ו/או מודפסות על ידי המחשב, ייתכנו הבדלים ושינויים בין המראה המוצר בתמונה לבין המוצר במציאות.
- בכל מקרה חבות החברה, תחת כל עילה משפטית שהיא, בגין מוצרים הנזכרים בסעיף זה לא תעלה מעבר לגובה התמורה ששולמה בפועל על המוצר/השירות שהוזמנו ע”י הרוכש.
- החברה ו/או בעלי האתר ו/או מקימיו ו/או מי מפעיליו ו/או מי ממנהליו ו/או מי מטעמם אינם אחראים לכך שהשרת אשר באמצעות עובד האתר יהיה נקי מוירוסים או מרכיבים או אלמנטים זרים אחרים אשר עלולים לפגוע או לפגום במחשב האישי של הרוכש או בציוד אחר של הרוכש כאשר הוא נכנס ו/או מזמין או שירותים ו/או משתמש באתר. כמו כן, החברה לא תישא באחריות לפעילות בלתי חוקית באתר שנעשית על ידי רוכש כלשהו או צד ג’ כלשהו שאינו בשליטה של החברה. החברה תהא רשאית להפסיק או למנוע את התקשרות או הגישה של רוכשים לכל חלק שהוא באתר או באתר כולו בכל שלב.
זכויות יוצרים
- האתר מכיל חומרים שונים ומקוריים, המוגנים ע”י זכויות יוצרים, סימני מסחר ,זכויות קניין אחרות, לרבות תוכן, תמונות, גרפיקה, מוסיקה, וידאו וקול, אשר חלקם בבעלות החברה ו”פרחי חן” וחלקם בבעלות צדדים שלישיים. רוכש ו/או גולש ו/או כל צד ג’ המבצע פעולות בו אינו רשאי לשנות, לפרסם, לשדר או להעביר, לקחת חלק בהעברה או מכירה ולהשתמש באתר או בחלק ממנו ללא אישור בכתב.