• כל רוכש אשר הגיש הצעה לרכישת סלסלות פרי,מגשי פירות , זרי פירות , סושי פירות , סידורי פירות יבשים וכו(מוצרים “פסידים” מן הטבע). ואשר מעוניין לבטל את הצעתו יודיע על כך בכתב תוך שעה ממועד בו שלח את הזמנתו לחברה או עד 5 שעות לפני מועד ההספקה(במידה והמשלוח תואם ליום אחר). שעות פעילות מרכז ההזמנות (ימים א’-ה’ 8:00-18:00 יום ו’ וערבי חג 8:00-13:00). ההודעה על ביטול תימסר למרכז הטלפוני של החברה באמצעות טלפון של המוקד ההזמנות הארצי  ותשלח במקביל בכתב (פקס או וטסאפ או באמצעות דוא”ל). ביטול הפעולה יתאפשר כל זמן שטרם שוגרו או הוכנו המוצרים על ידי החברה ו/או מי מטעמה. ביטול רכישה של כל מוצר אחר (שאינו מתכלה) יעשה בתוך 14 ימים מיום קבלת המוצר בכתובת המצויינת בהצעה, ובלבד שניתנה הודעה כאמור לעיל, ולא נעשה שימוש במוצר והוא נתון באריזתו המקורית כפי שנמסרה לידי הרוכש.
  • במידה וביטול ההזמנה בוצע פחות מ-5 שעות לפני מועד המסירה במוצרים מתכלים יזוכה הרוכש ב- עד 50% ממחיר המוצר.
  • בעסקת מכר מרחוק שנערכה עם צרכן שהוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש, רשאי הצרכן לבטל את העסקה בתוך ארבעה חודשים מיום עשייתה, מיום קבלת המוצר, או מסמך הגילוי לפי המאוחר ביניהם, ובלבד שההתקשרות בעסקה כללה שיחה בין העוסק לצרכן, ובכלל זה שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית.
  • לא ניתן לבטל עיסקה של מוצר מתכלה שיוצר במיוחד עבור הצרכן לאחר פתיחת האריזה מהקורית
  • במידה והייתה טעות בכתובת המקבל על ידי הרוכש והשליח כבר הגיע ליעד-
  • במידה והכתובת החלופית הינה באותה עיר כמו הכתובת השגויה או לחילופין עד 20 ק”מ אווירי, תגבה החברה דמי משלוח נוספים כפי שמופיע בטבלת “מחירון משלוחים”.
  • במידה והכתובת החלופית הינה בעיר אחרת מהכתובת השגויה ובמרחק של מעל 20 ק”מ אווירי שומרת החברה את הזכות להחזיר את המשלוח לחנות החברה (בכתובת דב הוז 43 חולון) לצורך איסוף עצמי של החבילה או הוצעת המשלוח בקו חלוקה אחר. אם מדובר בהזמנה שמורכבת ממוצרים טבעיים (פירות וכו)לאחר 3 שעות מרגע הגעת השליח לכתובת השגויה, החברה מסירה את אחריותה לטריות המוצר . וכן תגבה עלות משלוח נוספת לפי”מחירון משלוחים” במידת הצורך.
  • תלונות על מוצרים מתכלים מתקבלות עד 48 שעות מרגע קבלת ההזמנה.
  • לביטולים ושינויים ניתן ליצור איתנו קשר בטלפון או וטסאפ במספר: 035619596
    ובמייל: [email protected]