מדיניות ביטול עסקה הינה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, 1981 – התשנ"א. ככלל, צרכן רשאי לבטל עסקה (שאינו נמנה בחריגים כמפורט להלן) מיום עשיית העסקה ועד 24 שעות בטרם למועד ההספקה או עשה בתוך 14 ימים מיום קבלת המוצר בכתובת המצויינת בהצעה, ובלבד שניתנה הודעה כאמור לעיל, ולא נעשה שימוש במוצר והוא נתון באריזתו המקורית כפי שנמסרה לידי הרוכש. ככל שהביטול שלא עקב פגם, אי התאמה או אי אספקה במועד, אנו רשאים לגבות 5% או 100 ₪ דמי ביטול הנמוך מבניהם. לא ניתן לבטל עסקה של טובין פסידים (לרבות פירות חתוכים ופרחים) או טובין שיוצרו במיוחד עבור הצרכן.
על אף האמור, צרכן רשאי לבטל את הזמנתו תוך שעה ממועד בו שלח את הזמנתו לחברה, ואם המשלוח תואם ליום שאינו היום בו בוצעה ההזמנה, עד 5 שעות לפני מועד ההספקה המבוקש. ההודעה על ביטול תימסר למרכז הטלפוני של החברה באמצעות:
טלפון של המוקד ההזמנות הארצי טל 035619596 (בזמן שעות פעילות המרכז שהן ימים א’-ה’ 8:00-18:00 יום ו’ וערבי חג 8:00-13:00)
או בכתב לוואטסאפ 035619596 או דוא"ל [email protected]
פגם במוצר – אנו מספקים מוצרים באיכות גבוהה ביתוק. על אף האמור ככל שנפל פגם במוצר, קיים אי התאמה או שהמוצר לא סופק במועד שנקבע רשאי הצרכן לבטל את העסקה או לקבל מגש חלופי ולא ייגבו דמי ביטול. הצרכן יודיע על פגם של מוצר שסופק באופן מיידי ולא יאוחר מ-3 שעות ממועד האספקה.
ניתן להודיע על הביטול באמצעות:
טלפון של המוקד ההזמנות הארצי טל 035619596 (בזמן שעות פעילות המרכז שהן ימים א’-ה’ 8:00-18:00 יום ו’ וערבי חג 8:00-13:00)
או בכתב לוואטסאפ 035619596 או דוא"ל [email protected]
או במקום העסק בכתובת הכשרת הישוב 5 רשלצ בימים א’-ה’ בין בשעות 9:00- 15:00 או באמצעות השארת פרטים בדף זה.